Andalusian Horse gabriellasso.blogg.se - Förhoppningar om hemstallen

Förhoppningar om hemstallen

Hej! för ett tag sedan kom sso ut om att i slutet av 2016 kommer dem hemstallen att uppdateras. Den lilla sneak peaken vi fick se var helt fantastisk! jag är sjukt taggad på hur det kommer se ut. 
 
I bilden fick vi se hur en box såg ut, Och jag blev själv glad att det kommer vara boxar och inte spiltor. Jag som rider islandshästar, vi har inga spiltor i vårat stall. Man kan säga att jag inte är ett speciellt fan av spiltor. Jag gillar speciellt inte att hästar står i spiltor, som sin egen box. Men jag tycker spiltor är riktigt bra som ryktspilta!. Så hittils ser boxen bra ut!. Hönätet ser dock lite litet ut, vilket är ett litet minus, men jag hoppas att dem ser större ut i spelet. I boxen finns det också en krubba, så jag hoppas också att man kommer kunna ge sin häst krafft, T.e.x Musli, Pellets, lusern osv.  I boxen så ligger det spån (?) och hela boxen är täckt av det. Just nu så ligger det bara lite hö i en ring som hästen kan så på.
 
Utanpå boxen så finns det en täckes hängare, så jag hoppas att dem kommer börja göra täcken som man kan använda. 
 
Våra hemstall just nu har bara 4 spiltor och man kan endast ha 10 hästar i stallet. Jag hoppas på mer boxar så man inte behöver skicka iväg mer än hälften av sina hästar om man har ungefär runt 20 eller mer hästar!. Jag hoppas också på att man kommer kunna binda upp hästen så man inte behöver så i boxen eller mitt i stallgången helt fritt.
 
Många av mina hästar är på hästön pga att det inte finns så mycket boxplats, just nu brukar jag ha runt 4 eller 3 hästar hemma, bara för att jag inte vill ha för trångt i stallet. Jag hoppas också att dem kommer börja göra grimskaft och grimma. En till sak är att hästen kan gå runt inne i boxen än att bara stå still, sen hoppas jag också att hästen kan ligga ner!.
 
Garderoben är riktigt bra nu, men ett plus skulle vart bra är att man skulle kunna öppna och stänga garderoben om man skulle vilja ha det lite mer prydligt, just nu ser det bara stökigt och slarvigt ut. Just nu hänger det bara några sadlar och träns lite slarvigt, Jag hoppas på att man kan hänga dit vilken sadel som helst och vilket träns som helst. Det finns också en anslagstavla vid gaderoben, jag hoppas på att man kan typ skriva saker t.e.x vilken häst man ska levla eller om det är något speciellt man ska göra osv. Så som dem har gjort i klubbinfo t.e.x. Att man kan skriva ner saker som man ska göra typ!.
 
Sådär! det här är mina förhoppningar om hemstallen, Har ni några mer förhoppningar?
Nu är det bara att vänta till slutet av 2016! någon mer som är taggad på hemstallen?

Kommentera här:

' ">

Gabriella purplewater & Alexandra westhouse

Hej jag är en tjej som spelar spelet starstable online.I spelet så heter jag Gabriella purplewater, jag har även en till gubbe som heter Alexandra Westhouse. Gabriella bor på vingården med sina 34 pixelhästar. , Alexandra bor i Fort pinta med 1 pixelhäst. Denna bloggen kommer ni få se, Uppdrag med Alexandra, uppdateringar,Hjälp och fakta,Gabriella och Alexandra´s liv på Star stable och även mycket mer! Välkommen!!

Kategorier

Arkiv