Andalusian Horse gabriellasso.blogg.se - Lifetime outfit, Outfitvecka

Lifetime outfit, Outfitvecka

Hej! idag kommer en outfit för lifetimers. Denna veckan blir en outfit vecka dr jag kommer visa upp 4 olika outfits (eftersom jag är på semester så blir det inlägg varanan dag!) hoppas ni kommer gilla outfitsen.
 
                         Sadel: Gallerian              Hjälm: Jarlaheim                        
                Träns: Gallerian             Tröja:  Lifetime gåva          
                        Filt: Gallerian                Handskar: Lifetime gåva         
                                             Byxer:  Lifetime gåva
                                          Skor: Lifetime gåva

Kommentera här:

' ">

Gabriella purplewater & Alexandra westhouse

Hej jag är en tjej som spelar spelet starstable online.I spelet så heter jag Gabriella purplewater, jag har även en till gubbe som heter Alexandra Westhouse. Gabriella bor på vingården med sina 34 pixelhästar. , Alexandra bor i Fort pinta med 1 pixelhäst. Denna bloggen kommer ni få se, Uppdrag med Alexandra, uppdateringar,Hjälp och fakta,Gabriella och Alexandra´s liv på Star stable och även mycket mer! Välkommen!!

Kategorier

Arkiv