Andalusian Horse gabriellasso.blogg.se - Nya hästar!

Nya hästar!

Nya Frisiska Sporthästar
Tre helt nya, uppdaterade varianter av den klassiska Frisiska Sporthästen finns från och med denna veckan tillgängliga vid Nya Hillcrest! Rid dit och ta en titt på dessa mycket stiliga hästar!


Uppdaterade Frisiska Sporthästar, till salu nu för 890SC!

Låt oss kolla in de nya detaljerna på informationsbladet för den Frisiska Sporthästen!

INFORMATIONSBLAD FÖR DEN NYA RASEN:

 Vilken är den nya rasen?
Den vackert uppdaterade Premium Frisiska Sporthästen!
 Var kan jag köpa dem?
De finns till salu vid Nya Hillcrest.
 Hur mycket kostar de?
890 Star Coins.
 Vilken level måste jag vara?
Du behöver vara åtminstone level 15 för att kunna ta dig till Nya Hillcrest för att köpa dem!
 Behöver jag bygga något särskilt rykte?
Nepp!
 Vilka färger kan jag välja mellan?
Kolla in bilderna här ovan för att se de 3 urläckra färgvariationerna som erbjuds!

Hästmarknaden
Ta en tur till Västkobbens Fiskeby där du kommer hitta Eddie och Ferdinand och deras Hästmarknad öppen för affärer!

Nya Kläder
När du väl har besökt Eddie och Ferdinand och varit i Nya Hillcrest och hälsat på de fina nya Frisiska Sporthästarna, så passar det även bra med en tur till Gallerian för att kolla in de nya kläderna som finns till salu från och med denna veckan!

Kommentera här:

' ">

Gabriella purplewater & Alexandra westhouse

Hej jag är en tjej som spelar spelet starstable online.I spelet så heter jag Gabriella purplewater, jag har även en till gubbe som heter Alexandra Westhouse. Gabriella bor på vingården med sina 34 pixelhästar. , Alexandra bor i Fort pinta med 1 pixelhäst. Denna bloggen kommer ni få se, Uppdrag med Alexandra, uppdateringar,Hjälp och fakta,Gabriella och Alexandra´s liv på Star stable och även mycket mer! Välkommen!!

Kategorier

Arkiv