Andalusian Horse gabriellasso.blogg.se - Semester, Grekland!

Semester, Grekland!

Nu är jag påväg till grekland, jag vill bara berätta vad som kommer hända under min resa i Grekland. bloggen kommer fortfarande att uppdatera inlägg, men inte varje dag. Jag kommer sätta tids inlägg vissa dagar då jag inte bara åker till stranden. Men somsagt jag kommer uppdatera bloggen kanske  4 gånger om veckan. jag kommer också skicka iväg några hästar till hästön men dem viktigaste kommer vara kvar. Jag kommer också ha köp stallhjälp i två veckor, kommer bli pank sen haha.

Kommentera här:

' ">

Gabriella purplewater & Alexandra westhouse

Hej jag är en tjej som spelar spelet starstable online.I spelet så heter jag Gabriella purplewater, jag har även en till gubbe som heter Alexandra Westhouse. Gabriella bor på vingården med sina 34 pixelhästar. , Alexandra bor i Fort pinta med 1 pixelhäst. Denna bloggen kommer ni få se, Uppdrag med Alexandra, uppdateringar,Hjälp och fakta,Gabriella och Alexandra´s liv på Star stable och även mycket mer! Välkommen!!

Kategorier

Arkiv