Andalusian Horse gabriellasso.blogg.se - 10 fakta om Alexandra WH, Info :)

10 fakta om Alexandra WH, Info :)

Hej! det här är Alexandra westhouse och Airstar. Den här spelaren kommer jag att spela på  och göra alla uppdrag från början. Jag är jätte taggad på hur det kommer bli, så jag hade tänkt varje gång jag är inne på Alexandras konto så kommer jag göra lite uppdrag och sedag blogga om vad som hade hänt lite och vilka uppdrag jag har gjort, så jag kommer blogga om Alexandras liv också.
 
 
Självklart kommer jag inte sluta var inne på Gabriella kontot, jag kommer uppdatera också om henne, Hoppas ni är lika taggade som jag. Jag kommer börja att bli lifetime  och när hon direkt har blivit LT så kommer jag blogga om henne och massor mer! NU ska ni självklart få lite info om henne så här kommer 10 snabb fakta om Alexandra westhouse:
 
1: hon bor i Fort pinta .
2: hon har en häst (airstar).
3: hon är på server 3 fluffy unicorn (kommer byta i framtiden)
4: hon är i level 5.
5: hon är med i klubben Las Mystery
6. hon skapades 2016 - 07 - 10
7: hon har exakt 9 plagg
8: Airstar är i lvl 3
9: mål: att komma så långt som möjligt i uppdrag och lvl
10: Instagram: Alexandra westhouse
 
 

Kommentarer:

1 Calista W :

Yay!

Svar: :)
Gabriella purplewater & Alexandra westhouse

Kommentera här:

' ">

Gabriella purplewater & Alexandra westhouse

Hej jag är en tjej som spelar spelet starstable online.I spelet så heter jag Gabriella purplewater, jag har även en till gubbe som heter Alexandra Westhouse. Gabriella bor på vingården med sina 34 pixelhästar. , Alexandra bor i Fort pinta med 1 pixelhäst. Denna bloggen kommer ni få se, Uppdrag med Alexandra, uppdateringar,Hjälp och fakta,Gabriella och Alexandra´s liv på Star stable och även mycket mer! Välkommen!!

Kategorier

Arkiv