Andalusian Horse gabriellasso.blogg.se - Get to know me better tag - Gabriella

Get to know me better tag - Gabriella

Ni kanske vill veta lite mer om mig? så här får ni en Get to know me better tag. Jag kommer ha lite blandat när det gäller frågorna, några kommer jag svara på irl och sen dem mer "hemliga" nej men  dem typ som jag inte är redo att berätta, hoppas ni förstår. Jag kommer inte svara på alla för det var ganska många frågor, och jag tar det lite blandat.

 1.Vad heter du (i sso):                                     7. Hårfärg (irl):
   Gabriella purplewater.                                        mörk brunt.
 
 2.Smeknamn? (i sso):                                     8. ögonfärg (irl): 
 Latte, Gab och Gabbi.                                         svart brunt typ.
 
 3. Födelsedag? (irl):                                         9. Percingar (irl)                                                             
     7 augusti.                                                     Jag har hål i öronen så ja.
 
 4.Sjärntecken (irl):                                           10. Höger/Vänster hänt (irl):
      Lejon.                                                                  Höger!! hahah
 
 5. Yrke (irl):                                                     11. Språk (irl):
     Skolan.                                                   Svenska,Grekiska,Engelska, Isländska                                                                                             och sen kan jag typ Danska och lite Franska                                                    
 6. längd? (irl):
 haha det är ganska lång                                     12. Vad vill du jobba med när du blir stor? (irl):
för min ålder men är ungefär                                      Kanska något med hästar? jag vet inte, hahah!
   1,63 kanske.

Sådär, hoppas ni känner mig lite mer nu! :)
 

Kommentera här:

' ">

Gabriella purplewater & Alexandra westhouse

Hej jag är en tjej som spelar spelet starstable online.I spelet så heter jag Gabriella purplewater, jag har även en till gubbe som heter Alexandra Westhouse. Gabriella bor på vingården med sina 34 pixelhästar. , Alexandra bor i Fort pinta med 1 pixelhäst. Denna bloggen kommer ni få se, Uppdrag med Alexandra, uppdateringar,Hjälp och fakta,Gabriella och Alexandra´s liv på Star stable och även mycket mer! Välkommen!!

Kategorier

Arkiv