Andalusian Horse gabriellasso.blogg.se - Morgon levling

Morgon levling

Jag tycker det är jätte mysigt att logga in på morgonen och levla,göra uppdrag och sysslor, För att då är det inte så många som är inne och då kan man ta bilder och annat mys. Jag började logga in ungefär kl 07:09 typ. och jag tänkte att det ändå skulle vara rätt många inne, men tur det var det inte det. Så jag började levla, och när jag skulle göra steves gårds tävlingar var det helt tomt. Jag såg kanske 1 person men annars var det helt tomt!. 
Så om du vill logga in när det inne är så mycket folk inne, logga in ungefär kl 7 på morgonen om du orkar ;) (nu kommer en liten bildbomb)
 

 
 
 
 
 
 

Kommentera här:

' ">

Gabriella purplewater & Alexandra westhouse

Hej jag är en tjej som spelar spelet starstable online.I spelet så heter jag Gabriella purplewater, jag har även en till gubbe som heter Alexandra Westhouse. Gabriella bor på vingården med sina 34 pixelhästar. , Alexandra bor i Fort pinta med 1 pixelhäst. Denna bloggen kommer ni få se, Uppdrag med Alexandra, uppdateringar,Hjälp och fakta,Gabriella och Alexandra´s liv på Star stable och även mycket mer! Välkommen!!

Kategorier

Arkiv