Andalusian Horse gabriellasso.blogg.se - Något stort

Något stort

Imorse när jag loggade in kl 9 typ, så såg jag att allt var nedstängt ( eftersom det är onsdagsuppdatering ),man kunde inte logga in på kontot eller launchern. Dem brukar stänga ner servrarna kl 11 eller 12. så jag tänkte att det kanske blir något stort. Kanske att dem uppdaterar hemstallen, nya hästar eller ett championat eller så? jag vet inte men jag är riktigt taggad.
 

Kommentera här:

' ">

Gabriella purplewater & Alexandra westhouse

Hej jag är en tjej som spelar spelet starstable online.I spelet så heter jag Gabriella purplewater, jag har även en till gubbe som heter Alexandra Westhouse. Gabriella bor på vingården med sina 34 pixelhästar. , Alexandra bor i Fort pinta med 1 pixelhäst. Denna bloggen kommer ni få se, Uppdrag med Alexandra, uppdateringar,Hjälp och fakta,Gabriella och Alexandra´s liv på Star stable och även mycket mer! Välkommen!!

Kategorier

Arkiv