Andalusian Horse gabriellasso.blogg.se - Nytt hår, ny utrustning! Alexandra westhouse #2

Nytt hår, ny utrustning! Alexandra westhouse #2

Hej! idag tänkte jag att Alexandra behövde en uppdatering, så jag åkte till gallerian för att kolla ifall det fanns några snygga kläder,sadlar,filtar och träns! 
 Självklart hittade jag inget för jag är i sån låg level så jag red runt i några butiker och letade där istället!
Jag bytte också hår för jag tyckte mitt gamla såg lite tråkigt ut.
Hår: 90 sc
Sedan hittade jag utrustning! 
Sadel: Fort pinta-sadel (9 sc)
Träns: Brunsvart jorvikträns (17 sc)

Kommentera här:

' ">

Gabriella purplewater & Alexandra westhouse

Hej jag är en tjej som spelar spelet starstable online.I spelet så heter jag Gabriella purplewater, jag har även en till gubbe som heter Alexandra Westhouse. Gabriella bor på vingården med sina 34 pixelhästar. , Alexandra bor i Fort pinta med 1 pixelhäst. Denna bloggen kommer ni få se, Uppdrag med Alexandra, uppdateringar,Hjälp och fakta,Gabriella och Alexandra´s liv på Star stable och även mycket mer! Välkommen!!

Kategorier

Arkiv