Andalusian Horse gabriellasso.blogg.se - Stulna trofeér, bugg/fail? #7 Alexandra westhouse

Stulna trofeér, bugg/fail? #7 Alexandra westhouse

Idag fick jag uppdrag hos Josh i Moorland. Hans trofeé var tydligen borta, han såg ett fotspår i sanden så jag följde efter spåren så det kanske fanns en ledtråd att hitta. 
strax därefter hittade jag en grön luva.
 
Josh bad mig att rida till Jenna för att kolla ifall hon visste ifall det fanns någon tjuv eller om hon hade blivit stulen.
 
Därefter bara försvann uppdraget. jag undrar om det bara är en bugg eller om det bara slutade sådär. När jag gjorde dem uppdragen på Gabriellas så minns jag inte att dem bara försvann?. gör ni?

Kommentera här:

' ">

Gabriella purplewater & Alexandra westhouse

Hej jag är en tjej som spelar spelet starstable online.I spelet så heter jag Gabriella purplewater, jag har även en till gubbe som heter Alexandra Westhouse. Gabriella bor på vingården med sina 34 pixelhästar. , Alexandra bor i Fort pinta med 1 pixelhäst. Denna bloggen kommer ni få se, Uppdrag med Alexandra, uppdateringar,Hjälp och fakta,Gabriella och Alexandra´s liv på Star stable och även mycket mer! Välkommen!!

Kategorier

Arkiv