Andalusian Horse gabriellasso.blogg.se - Lipizzaner hästarna kommer till jorvik!!!

Lipizzaner hästarna kommer till jorvik!!!

Asssååå!!!!!! åååhhh jag är helt lost i dessa hästar!!! 
 
 
Idag lade sso teamet upp en video på instagram och youtube på dem nya hästarna, Lipizzanerna. Här får ni se videon:
 
https://youtu.be/f7NrHINg2Zw
 
(klicka på länken för att komma till videon)
 
21 september så kommer dem att komma, alltså nästa vecka på onsdag. Jag är riktigt taggad och är fruktansvärt glad på hur dem ser ut. Gabriella ska ha en men jag vet inte om Alexandra ska ha en. Vad tycker ni? Alexandra ska ha den nya frisern så jag tror inte att hon får någon. 
 
Juste glöm inte att jag har lagt upp en ny video på youtube, en alla stjärnor i firgrove för er som vill ha hjälp med det!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här:

' ">

Gabriella purplewater & Alexandra westhouse

Hej jag är en tjej som spelar spelet starstable online.I spelet så heter jag Gabriella purplewater, jag har även en till gubbe som heter Alexandra Westhouse. Gabriella bor på vingården med sina 34 pixelhästar. , Alexandra bor i Fort pinta med 1 pixelhäst. Denna bloggen kommer ni få se, Uppdrag med Alexandra, uppdateringar,Hjälp och fakta,Gabriella och Alexandra´s liv på Star stable och även mycket mer! Välkommen!!

Kategorier

Arkiv