Andalusian Horse gabriellasso.blogg.se - Nätverksfel hela tiden :(

Nätverksfel hela tiden :(

Jag är verkligen såå himla trött på mitt nätverk här hemma så nu har det gått så långt att jag knappt kan vara inne på sso, skit tråkigt. Vi har länge haft problem hemma hos mig med nätverket nu när jag har börjat spela mer på datorn, så dras mer från nätverket och det blir sämre kvalité. 
 
Jag är skit trött på detta och hoppas det blir bättre iallafall tills imorgon då Lipizzanerna kommer. Hoppas ni har en bra start på veckan och att ni inte har lika problem som jag. Det här är bara en liten uppdatering om vad som händer nu.

Kommentera här:

' ">

Gabriella purplewater & Alexandra westhouse

Hej jag är en tjej som spelar spelet starstable online.I spelet så heter jag Gabriella purplewater, jag har även en till gubbe som heter Alexandra Westhouse. Gabriella bor på vingården med sina 34 pixelhästar. , Alexandra bor i Fort pinta med 1 pixelhäst. Denna bloggen kommer ni få se, Uppdrag med Alexandra, uppdateringar,Hjälp och fakta,Gabriella och Alexandra´s liv på Star stable och även mycket mer! Välkommen!!

Kategorier

Arkiv