Andalusian Horse gabriellasso.blogg.se - Stulna trofeér del 2 #9 Alexandra westhouse

Stulna trofeér del 2 #9 Alexandra westhouse

Jaa!! jag har äntligen fått mina uppdrag som försvann!, och nu ska vi ta reda på vem som är tjuven. Jag och Jenna försökte tänka tillbaka på vad som var stulet, Josh och hans trofeér, Mrs. Holdsworths och hennes paj, smedens och hans hamare, och Tan och hennes klocka.
 
 
Tillslut kom vi fram att tjuven måste komma från stranden. Jenna bad mig att rida ner till stranden och kolla. Jag hittade en skummis som verkade ha någon hemligt i kikarn.
han bad mig att gå men självklart gick jag inte utan jag spanade efter på vad han höll hus. Jag gömde mig bakom, efter en stund så började han prata med en skärm.
 
 
 
 
När han hade pratat färdigt med han i skärmen så upptäckte han mig. Han sa att tjuven hade slagit till uppe vi fyren, så han satt upp på Silverflash och så red vi så snabbt som vinden.
Han sa att jag skulle smyga fram och ta tjuven på bar gärning!
Jag vaknade upp hemma hos Mrs.Holdsworths, Jag red ner till stranden för att kolla efter ifall jag hittade dem eftersökande sakerna. Jag hitta en låda, och där låg sakerna.
Jag lämnade tillbaka allas saker, Josh trofé, Tans klocka, Smedens hamare och Mrs.Holdsworths paj. Som tack för allt fick jag en fin lila hjälm av Jenna.
 
Vem är tjuven daah?
Jo det var skummisen på stranden! efter Jenna tackade mig så red jag till honom och pratade lite. Han bad om ursäkt och sa att jag inte skulle ringa polisen! självklart gjorde jag inte det men sa åt honom att inte göra det igen.
 

Kommentarer:

1 Rebecca och Daisy:

Gillade verkligen detta uppdrag! Tyckte de var jätte roligt :)
Ifall du skulle vilja kolla in vår blogg så hittar du den här http://sunforestblogg.weebly.com/senaste-inlaumlggen

Svar: Kollar gärna in eran blogg ;)
Gabriella purplewater & Alexandra westhouse

Kommentera här:

' ">

Gabriella purplewater & Alexandra westhouse

Hej jag är en tjej som spelar spelet starstable online.I spelet så heter jag Gabriella purplewater, jag har även en till gubbe som heter Alexandra Westhouse. Gabriella bor på vingården med sina 34 pixelhästar. , Alexandra bor i Fort pinta med 1 pixelhäst. Denna bloggen kommer ni få se, Uppdrag med Alexandra, uppdateringar,Hjälp och fakta,Gabriella och Alexandra´s liv på Star stable och även mycket mer! Välkommen!!

Kategorier

Arkiv