Andalusian Horse gabriellasso.blogg.se - Vingården #8 Alexandra westhouse

Vingården #8 Alexandra westhouse

Idag rider vi mot vingården för uppdrag!!

Först skulle vi hjälpa Carney med att ta lite jord prover och sedan ta ett vindruvskott. 
 
 
Efter det så ville Judy ha hjälp att stänga och inspektera vatten ledningen, Och så efter det gick jag upp i lvl 8! yay cx. 
Man skulle stänga och inspektera 8 st sånna här rör. När vi var färdiga så ville Judy att jag skulle träffa Baronessan och berätta om hur duktig jag hade varit. Baronessan hade länge tänkt på att laga rören men inte hunnit göra det så jag fick göra det. 

Därefter fick jag ett vänte uppdrag tills imorgon så jag tänkte varför inte göra lite mer?
Jag hade uppdrag med Mr.Kempbell vid oljefälten  men han värkade inte så glad över att se mig så han bad mig att dra.

Kommentera här:

' ">

Gabriella purplewater & Alexandra westhouse

Hej jag är en tjej som spelar spelet starstable online.I spelet så heter jag Gabriella purplewater, jag har även en till gubbe som heter Alexandra Westhouse. Gabriella bor på vingården med sina 34 pixelhästar. , Alexandra bor i Fort pinta med 1 pixelhäst. Denna bloggen kommer ni få se, Uppdrag med Alexandra, uppdateringar,Hjälp och fakta,Gabriella och Alexandra´s liv på Star stable och även mycket mer! Välkommen!!

Kategorier

Arkiv