Andalusian Horse gabriellasso.blogg.se - Gamla eller nya formen av hästarna?

Gamla eller nya formen av hästarna?

Förra året kom det en ny hästform, och en ny ras. Quarterhästen. Alla var spända på hur dem kommer vara, och dem flesta var super nöjda. Det kom animeringar med den här rasen. Hästen kunde äta, blinka, vila ena bak benet osv. Efter Quarterhästen kom, började sso göra fler hästar i denna formen och animeringar.  Nu finns det jätte många hästar i samma form som Quarter hästen.
 
När Quarterhästen kom, blev jag förälskad. Jag tycker formen är suuuuper fin. Men. Jag har en massa hästar i den "gamla" formen. Jag är lika förälskad i den gamla som den nya. Jätte många älskar den nya, och tycker att alla hästar i sso som har den gamla formen ska bytas ut. Medans det finns jätte många också som tycker att den gamla formen av vissa hästar borde finnas kvar. Jag tycker att den gamla formen ska finnas kvar, även fast den nya är jättefin.
 
Många av oss har nog några/många hästar kvar i den gamla formen. Många säljer deras gamla hästar och köper nya hästar i den nya formen. Kommer ni sälja eller aldrig mer rida era gamla hästar? Jag kommer själv alltid rida mina gamla hästar, oavsätt om dem är ute, eller om dem är tråkiga för att dem inte blinkar, eller gör några andra animeringar.
Somsagt, jag gillar den nya formen jätte mycket! vad tycker ni om den nya formen?
 

Kommentera här:

' ">

Gabriella purplewater & Alexandra westhouse

Hej jag är en tjej som spelar spelet starstable online.I spelet så heter jag Gabriella purplewater, jag har även en till gubbe som heter Alexandra Westhouse. Gabriella bor på vingården med sina 34 pixelhästar. , Alexandra bor i Fort pinta med 1 pixelhäst. Denna bloggen kommer ni få se, Uppdrag med Alexandra, uppdateringar,Hjälp och fakta,Gabriella och Alexandra´s liv på Star stable och även mycket mer! Välkommen!!

Kategorier

Arkiv